Seminar z Makom Grgićem na Akademiji za glasbo

Akademija za glasbo v Ljubljani

v sodelovanju z  Društvom slovenskih učiteljev kitare – EGTA

PRIJAVNICA


Vabilo na kitarski seminar

 

Mak Grgić

13.– 15. december 2018

 

Akademija za glasbo v Ljubljani  v sodelovanju z  Društvom slovenskih učiteljev kitare – EGTA organizira tridnevni kitarski seminar, ki bo potekal od 13. do 15. decembra 2018. Vodil ga bo kitarist Mak Grgić.

 

Seminar bo potekal v obliki praktičnega pouka s študenti v četrtek in petek dopoldne od 10.00 do 13.30 in popoldne od 15.00 do 18.00 in v soboto od 9.00 do 14.00, v Palači Kazina Akademije za glasbo v Ljubljani, Kongresni trg 1/I.

 

Kot pasivne udeležence vabimo učitelje kitare, ki jih zanima način poučevanja priznanega kitarista.

 

Rok za prijavo pasivnih udeležencev je ponedeljek, 3. 12. 2018.

 

Udeleženci bodo dobili potrdila o udeležbi na seminarju.

 

Kotizacija za pasivno udeležbo na seminarju je:

30 EUR za posamezen dan,

60 EUR za celoten 3-dnevni seminar.

 

Kotizacijo naj udeleženci nakažejo najkasneje do 3. 12. 2018 na transakcijski račun DRUŠTVA SLOVENSKIH UČITELJEV KITARE – EGTA, Stari trg 34, 1000 Ljubljana

SI56 0201 0025 3330 598, Nova Ljubljanska banka d.d., Ljubljana, Trg republike 2, 1520 Ljubljana

Namen nakazila: ime in priimek udeleženca, za kitarski seminar. Račun za plačilo kotizacije vam bomo izstavili po zaključku seminarja.

 

 

 

 

 

 

 

Mak Grgić – ki ga je New York Times opisal kot “domiselnega, nadarjenega in izrazno izjemno močnega”, Washington Post pa kot „kitarista, na katerega moramo biti pozorni“ – je inovativen kitarist, čigar repertoar sega vse od avantgardnih del in filmske glasbe do velikih klasikov kitarskega kanona, zgodnje glasbe, popa, jazza in še dlje. Njegov prvi album Cinema Verismo, ki ga je izdala založba Marquis Music, se osredotoča predvsem na glasbo, uporabljeno v svetovni kinematografiji zadnjih desetletij, in vključuje tako klasične kompozicije uporabljene v filmih kot transkripcije glasbe pisane posebej za film.  Izdal je tudi zgoščenko MAKrotonal pri založbi MicroFest Records ter Balkanisms, pri založbi Naxos.

 

Mak je bil dve leti mladi umetnik v rezidenci pri organizaciji za komorno glasbo Da Camera  Society in je soustanovitelj skupine DC8, Da Camerinega ansambla za sodobno glasbo, ki stremi k širitvi definicij sodobnih ansamblov in ki ga je L.A. Times označil kot „navdihujoč dodatek v sferi sodobne glasbe v Los Angelesu”.

 

Sodeloval je z glasbeniki kot so: Martin Chalifour (koncertni mojster losangeleške filharmonije), Robert DeMaine (prvi čelist losangeleške filharmonije), Jay Campbell, Joshua Roman, The Assad Brothers, Ashley Bathgate (čelistka ansambla Bang on a Can All-Stars), John San-t’Ambrogio (nekdanji prvi čelist simfoničnega orkestra v St. Louisu), Paul Vasile in Stephen Ackert (oba orgle), tolkalec Ian Rosenbaum ter kitarist in skladatelj Nejc Kuhar, s katerim je Mak posnel svoj debitantski album String Modulations, katerega izid sta podprla RTV Slovenija in Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije.

 

Mak skupaj s flamenko kitaristom Adamom Del Montejem tvori Duo Deloro, v zasedbi FretX Duo pa se skupaj z Danielom Lippelom, ustanovnim članom ICE Ensemble-a, posveča izvajanju nove glasbe za kitarske due.

 

Kot solist, tako z orkestrom kot s samostojnimi recitali, je nastopil na številnih prizoriščih po vsem svetu. Nekatera od teh so Allegro Guitar Society, Sarasota Guitar Society, Portland Classic Guitar, klasična kitara Austin (recital z  Martinom Chalifourjem), University of Las Vegas v Nevadi, National Gallery of Art v Washingtonu DC, Newman Center for Performing Arts, Denver, Strathmore Hall v Marylandu, Pepperdine University kot gost Christopherja Parkeninga, Portland Classical Guitar, , the Minnesota Guitar Society, Guitar Festival Mikulov, Northwest Guitar Festival, Piranske glasbene noči in Zvoki šestih strun, Cankarjev Dom, Slovenija, Muzej moderne umetnosti Dubrovnik, Hrvaška, Jeunesse Musicales – Kulturwoche na Dunaju, Arts at the Park in NYC, the New York Classical Guitar Society, Microfest in Los Angeles, Van Dekker House in California, The Beyond Microtonal Festival v Pittsburghu, Guitar Art Summer Fest, in v Koreji na the Music Now Festival.

 

Druge dejavnosti vključujejo nastope in rezidence v Grande Auditorium di Espinho, Espinho in Teatro di Fafe, Fafe Municipality na Portugalskem; Teatro Cervantes de Bejar, Salamanca, Castile-Leon v Španiji; International Music Council of the European Broadcasting Union, na tekmovanje za vse instrumente “New talent” v Bratislavi je zastopal Slovenijo, v Operi Dallas s komornim orkestrom v predstavah  The Lighthouse Petra Maxwella Daviesa; Berio Sequenza Marathon na Monk@Space, Koreatown, LA; Kitchener Waterloo, Kanada; Festival Slowind; Slovenska filharmonija, Ljubljana, Slovenija; Sarajevska glasbena akademija, Sarajevo, Bosna in Hercegovina; Univerza za umetnost v Zürichu, Zürich, Švica; Paris Guitar Foundation, Pariz, Francija; Guimarães International Guitar Festival, Guimarães, Portugalska; NAMM Show, Anaheim, Kalifornija; Triangle Guitar Society, Raleigh, Severna Karolina; Dumbarton koncerti, Washington D.C .; Oklahoma City University, Oklahoma City, Oklahoma; Hong Kong International Guitar Festival; Lancaster Music Festival in še veliko več.

 

Mak je direktor EuroStrings, the European Guitar Festival Collaborative; Zagreb Guitar festivala in Roots & Notes Interactive Music Festivala na Hrvaškem; Music@RushHour v Los Angelesu; in Acoustic Caffeine Concert Series v sodelovanju z Artsom Brookfieldom. Prav tako je tudi direktor programa Elemental Guitar Program v Santa Monici na Mount St. Mary’s University v Los Angelesu.

 

Rojen je v Ljubljani, kitaro pa je študiral na Konservatoriju Elly Basic v Zagrebu pri priznanem mojstru Anteju Čagalju, diplomiral je pri Alvaru Pierriju na Univerzi za glasbo in upodabljajočo umetnost na Dunaju. Končal je doktorski študij glasbe na Univerzi v Južni Kaliforniji kot študent Williama Kanengiserja in Scotta Tennanta, članov Kitarskega kvarteta Los Angeles. Med študijem je deloval tudi kot asistent profesorja Briana Heada, umetniškega vodje GFA, vodilnega združenja za klasično kitaro v ZDA.

Danes poučuje na Univerzi Mount St. Mary’s v Los Angelesu, je umetniški vodja festivala za interdisciplinarne umetnosti M.A.R.S. V sklopu dobrodelnih aktivnosti deluje kot mentor pri Fundaciji Bosana, ki zbira in donira sredstva za študente v Bosni in Hercegovini.